zondag 28 oktober 2018

Batwings by Katerina

Ondanks dat ik veel haakboeken en tijdschriften heb, dit patroon komt niet uit één van die boeken. 
Mocht Katerina ooit een haakboek met haar patronen uitbrengen, dan bestel ik die direct. De patronen zijn ook te koop als pdf zonder reclame, ik kies ervoor om een donatie te doen voor de patronen die ik heb gebruikt. Het patroon van Blue Sky Cardi was ook van haar hand. 

Ook deel ik met liefde de link naar haar website en de foto's van het resultaat. 
Ik heb de Batwings sweater gemaakt in zwart. Het materiaal is Phil Coton 4 van Phildar, ik heb haaknaald 5 gebruikt en de afmetingen voor maat S aangehouden. De boord bestaat uit opzetstokjes en word in halve stokjes verder gehaakt. De sweater bestaat uit een geheel en je haakt het van boord tot boord. Het verschil met de sweater van Katerina is dat ik de mouwen heb verlengd.

Katerina, thank you again for a great pattern, looking forward to your book :-) 


De afmetingen


Af!
Met mijn eigen label
De sweater zit heerlijk
Batwings 

1 opmerking:

  1. Thank you so much for this bloggpost. I appreciated a lot. Right now I'm feeling far away from publishing a book, but who knows. With people like you might have courage to make it sometimes. 😘😘😘

    BeantwoordenVerwijderen