maandag 27 augustus 2018

Little Miss A

Zoals een echte 3-jarige betaamd, wilde ze eerst niets weten van haar nieuwe vestje. Daarna toch maar even passen. De kleine miss A zag er nog mooier uit en ging ook nog even poseren met een klein boos gezichtje....geweldig...(die foto heeft haar mama gemaakt en heb ik nog niet)

Het patroon is van Katerina en heet Blue Sky Cardi, ik heb een paar dingen net even anders gedaan. Het rugpand is korter op verzoek van haar mama en ik heb een stoer picotrandje toegevoegd.

Ik ben erg tevreden met het resultaat en mijn vriendin ook. Ik ga nog een bijpassend haarbandje maken en dan kan Little Miss A helemaal de show stelen! 

Jeannette, bedankt voor je bestelling, met liefde gemaakt! 

Vestje Little Miss A
Ik vind dit patroon zo leuk dat ik begonnen ben voor een vest voor mezelf in het donkergeel. Wil jij ook zo'n vest bestellen? In het groot of klein? Laat dan een bericht achter onder deze post. 

Katerina; bedankt voor je inspiratie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten