vrijdag 17 augustus 2018

Hulp aan stadsgenoot


Op Twitter kwam ik het verhaal tegen van een Haarlemse vrouw die tijdens de zware regenval haar huis zag veranderen in een ravage. Via het dak stroomde het water haar huis in waardoor de pas aangebrachte stuclaag los liet, de vloerbedekking ging bollen en alle electrische aparaten stuk gingen en echt alles nat was....

Klinkt echt heel vervelend maar iemand is toch verzekerd? Vette pech dus, niet alleen waterschade maar ook waren de verzekeringen nog niet rond.....het fijne weet ik er niet van....

Ik lees al een paar dagen tweets van de gedupeerde dame, die vol verdriet zitten maar ook humor en liefde komt voorbij....

Vanmorgen zag ik dat mede-twitteraars een actie hebben opgezet om haar en haar kinderen te helpen...Ik ben over mijn schaduw gesprongen en heb een (kleine) donatie gedaan en natuurlijk het bericht geretweet. Nu deel ik het hier, waarom?

Omdat ik geloof dat social media ook een positief medium is en ik heel dankbaar zou zijn als 'vreemden' mij zouden helpen in nood....Wil je het verhaal lezen van deze Haarlemse? Op twitter heet zij @doemaarroze.

Wil je ook helpen? Klik dan op de link: #fundmaarroze

1 opmerking:

  1. Oef t zal je gebeuren .... hoop dat er veel (al zijn t maar kleine) donaties komen. Laat maar zien wat wij Haarlemmers voor elkaar kunnen betekenen !

    BeantwoordenVerwijderen