zondag 26 augustus 2018

Uithalen

Het vestje schiet al lekker op, nog 1 mouw, de rand en afwerken...

Ik was begonnen aan de tweede mouw maar ging toch twijfelen, zijn ze wel gelijk...

Dus stapje terug en de eerste mouw geteld en uitgeschreven. Vroeger deed ik dit soort dingen niet echt maar dan moest ik regelmatig iets uithalen. Nu maak ik ook aantekeningen bij projecten, schrijf op hoeveel materiaal en welk merk en kleurbad. Vandaag heb ik zelfs een garenband ingeplakt...

Work in progress
Dat uithalen is ook een ding, Mich zegt altijd dat ik een project twee keer uithaal, de 3de poging is de beste. Hij weet dat want hij haalt de eerste twee pogingen voor me uit haha...

Zo, genoeg gekletst, verder aan die mouw, kan ik het vestje komende week bezorgen!
Fijne (haak)zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten