maandag 29 oktober 2018

3x uithalen

Als ik garen zie dat afgeprijsd is, kan ik het moeilijk laten liggen... ook al heb ik dan nog geen idee wat ik er van ga maken...

Zo ook de laatste 4 bollen Degradé Sun van Katia bij Pipoos. 4 bollen, genoeg voor een shawl, niet genoeg voor een groter kledingstuk.
Ik heb allerlei steken uitgeprobeerd maar vond het niet. Dus weer uitgehaald en weggelegd. Tot ik het ineens voor me zag, een filetsteek, lekker chunky met naald 4,5. Het model is een driehoek, misschien met stoere lange franjes....

Niets zo veranderlijk als ik met mijn haakwerkjes, dus wie weet is het volgende week weer anders....

Filetsteek

Wat ga ik hiermee doen?

1 opmerking:

  1. Hoi , ik ken dat . Wel 5 x uithalen voor dat ik te vrede ben. groetjes Mirel

    BeantwoordenVerwijderen