donderdag 11 oktober 2018

Wie dit leest...

Ik snap er soms niets van...

De statistieken geven aan dat beide blogs dagelijks tussen de 200 en 300 views hebben.
De meeste views zijn door mensen in Nederland, als tweede America en daarna west-europese landen.

Ondanks die vele lezers komen er weinig reacties en heeft nog niemand het gratis drankje genuttigd bij Nonna Anna.

Omdat op de kooklessen van Luca ook geen reacties zijn gekomen, hebben we overlegd over de inhoud en prijs van de lessen en die worden aangepast.
Zaterdag komt een nieuw aanbod online, ik hoop dat er dan wel animo is.

Ik ben natuurlijk trots dan mijn Schrijfsels überhaupt gelezen worden, toch zou ik het leuk vinden om te weten wie jullie zijn om nog meer gerichte blogs te schrijven.

Bedankt voor het lezen!
Emma

5 opmerkingen:

  1. En nu lukt het wel. You go girl! Keep on writing! 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy.
    I've read this post and if I could I wish to suggest you few interesting things
    or advice. Maybe you could write next articles referring
    to this article. I desire to read even more things about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoppa daar is mijn Emma weer ;-)
    De lieve alleskunner maar ondanks dat ik heb n beetje hulp nodig.
    Em ga gewoon door met wat je schrijft ... zoveel lezers per dag moet toch genoeg zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor jullie lieve reacties.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve Emma

    Mij ken je een beetje . Wat je schrijft is zo leuk en gezellig . Jij kan mensen meenemen in jou wereld en ze inspireren met jouw gedachten. Ga zo door. Ik ben fan en blijf je stukjes lezen.....

    Dikke kus Mirel......

    BeantwoordenVerwijderen