zaterdag 13 oktober 2018

Aan de naald

Aan hoeveel projecten kan je werken? Nou gezien de foto van mijn haak-hoekje-op-de-bank aan ehhh 4 projecten!

Ik vind het fijn om met meerdere projecten bezig te zijn. Dat heeft te maken met een paar dingen:
Verveling, uitdaging en vermoeidheid.
Als ik maar aan 1 project zou werken zou de verveling toeslaan, ik wil variatie.
Sommige projecten vergen nadenken en tellen, andere projecten haak ik weg zonder na te denken..ondertussen 'luister' ik tv.
Als mijn hoofd vol is van een dag mentor zijn en lesgeven, is een project zonder telwerk heerlijk. Er zijn avonden dat ik helemaal niet haak, dan ben ik echt moe.

Haakhoekje
Op de foto zie je 4 projecten: de babydeken is bijna af, ben bezig met de een-na-laatste bol, daarna de rand nog en afwerken. Dit is een groot project maar met een fijn patroon: een vaste en stokje in dezelfde steek, steek overslaan, vaste en stokje in dezelfde steek. Het is een mooie steek die aan de voor- en achterkant er hetzelfde uitziet, ideaal voor dekens dus.
In het midden een muts voor de actie WDWD van Arjan. Lekker simpel stokjes rondhaken.
Rechts in de pot zit mijn zomerjurkje met granny square bovenkant, zie me al flaneren door Riomaggiore.
Dit project is al een tijdje onderweg omdat ik het steeds heb uitgehaald. Het moet mooi passen dus hiervoor moet ik uitgerust zijn.
Links voor een tel- en denkproject. Plantenhangers voor vriend Herman, aan de hand van een Pinterest plaatje heb ik het patroon uitgetekend en doe nu een tweede poging om het te maken. Stroef koord haakt niet fijn maar staat wel stoer.
Binnenkort zal ik een foto delen met de plant erin.

Goed, ik ga weer verder tellen en haken!
Bye!

1 opmerking:

  1. Hoeveel projectjes wil je hebben . We hebben gewoon te veel ideeën in het hoofd .......suc6.....xx

    BeantwoordenVerwijderen