zondag 26 april 2020

BirthdayGirl with Toujours

Vandaag voel ik me super jarig!
Fles bubbels cadeau gekregen van Toujours, zo lief! 
Heerlijk samen met mijn gezin -op gepaste afstand- genoten van oesters en heerlijke maaltjes van Toujours! Ik kreeg ook nog een fles bubbels cadeau van Toujours! Zo lief ❤️

Van mijn kinderen kreeg ik een mooie tuinplant en Nina had een kaart voor me gemaakt. Van Dieter kreeg ik een boek over Prince.

Wij hebben onszelf een mooie tuinset cadeau gedaan, de foto's volgen nog.


Toujours oesters
Mijn verjaardag in vogelvlucht 
Heerlijke maaltjes van Toujours



1 opmerking:

  1. Sorry sorry sorry
    Even druk geweest MAAR alsnog van harte lieve EM XxX
    Rare tijd om je verjaardag te moeten vieren , maar aan de foto's en blog te zien/lezen aardig verwend :-)

    BeantwoordenVerwijderen