woensdag 15 april 2020

Little lights

Tussen de berichten over besmette studenten, vele overleden bewoners en narigheid door, deze week ook twee lichtpuntjes.

Van een examenstudent uit mijn mentorklas kreeg ik foto van een prachtig meisje opgestuurd, haar pas geboren dochtertje. Een plaatje! Ik wens het jonge gezin veel geluk maar vooral gezondheid toe. In deze onzekere tijd net moeder worden, lijkt me best lastig. Kraamvisite mag niet en knuffelen met oma zal ook lastig zijn... sterkte wens ik hen ook toe.

Van een andere student kreeg ik een foto en filmpje van haar zoontje, hij is vrijdag 1 jaar geworden! Hiep hiep!
Een mooi stevig ventje wankel op zijn beentjes in deze grote wereld.

Twee lichtpuntjes, twee cadeautjes die ik als mentor graag in ontvangst neem. Ik mis 'mijn' volwassen mentormensjes. Klinkt stom, maar dat boeit me niet.

Ik mis mijn collega's, gewoon ff kletsen om het kletsen... nu is alles strak gepland, alles op afstand. Ik mis ff bureau-hangen, gewoon over andere dingen praten dan onderwijs en corona.

Ik kijk nog ff naar de twee lichtpuntjes en ben trots!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten