dinsdag 28 april 2020

Gereedschap

Amour haaknaalden van Clover 
Goed gereedschap is het halve werk.

Tijdens het haken voelde ik weerstand, ik had geen zweterige handen zoals in de zomer maar toch 'gleed' mijn draad niet.

Aangezien ik ook buiten haak was de oorzaak snel achterhaald, mijn haaknaald had miniscule beschadigingen doordat ie op de stenen was gevallen. Dat was ook al bij een andere maat gebeurt, toen heb ik daarvoor een ander model gekocht die toch niet zo fijn werkt. Omdat ik elke dag haak heb ik jaren geleden de Amour haaknaaldenset van Clover gekocht. Deze heeft een ergonomische handgreep waardoor pijnlijke handen verleden tijd is.

Bij Bink Fournituren in de Kleine Houtstraat hier in Haarlem heb ik snel twee nieuwe besteld, hun fysieke winkel is niet open maar bestellingen afhalen of laten bezorgen kan gelukkig wel

Kan ik snel verder met de bikini voor Nina, trui en topje voor mij....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten