dinsdag 21 april 2020

Geduld

Nog langer dicht, verwacht maar toch....

Alternatieve examens, onderwijs op afstand, e-learning, webinars, vergaderingen en lessen via beeldbellen. Termen die 6 weken geleden toekomstmuziek waren, onderwijsvernieuwingen die kleine stapjes namen.
Termen die voor veel mensen ver-van-mijn-bed waren, ook voor mij.

Nu zijn ze dagelijkse kost en zo overvloedig dat je er moe van wordt. De hele dag oortjes in en een beeldscherm voor je neus. De hele school in een laptopscherm. Om 13:59 eindigt de ene 'meeting', om 14:00 gelijk de volgende. Van de week vergat ik mijn oortjes uit te zetten en kon mijn collega horen hoe ik naar de wc ging, gelukkig alleen maar een plasje, maar toch...we konden er om lachen...
Morgen weer een volle agenda vol beeldbelvergaderingen en onlineles, ik ben blij dat ik bij vriend Hans op kantoor zit, zie ik tenminste toch nog een gezicht in het ecchie...

Nu gaat 'Emma Out' een term die mijn lieve collega Begüm en ik hebben bedacht om aan te geven dat we offline gaan.
Fijne avond!
Emma Out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten