zaterdag 7 maart 2020

Yoga

Een tijd geleden schreef ik over Zumba, ik was enthousiast begonnen maar na een paar lessen had ik er geen zin meer in. Ik zat niet lekker in m'n vel en de deelnemers waren een stuk ouder waardoor er voor mij te weinig dynamiek in zat.

Sinds januari volg ik yoga lessen bij https://glowyogastudio.nl . Om mezelf te pushen heb ik gelijk een onbeperkt abonnement genomen en ik ga nu om de 3 à 4 dagen naar een les van 75 minuten. Het onbeperkte geeft me ook de ruimte om verschillende soorten yoga te ontdekken. Yin yoga en basic flow zijn favoriet maar de yin-yang combi vond ik ook heerlijk. 
De instructrices zijn goed en toegankelijk, het publiek divers en van verschillende leeftijden. Ik merk dat ik soms zelfs een spontaan praatje durf te maken voor en na de les onder het genot van een glaasje thee...

Ik merk verschil in mezelf, ik ben iets rustiger in m'n hoofd en geniet van het bewust bezig zijn met gevoel en ratio. Mijn lichaam verandert ook, ik voel me leniger en sterker. Mijn buik krijgt weer strakkere lijnen en volgens mij moet ik binnenkort nieuwe bh's.....

Bij Glow gebruiken ze een app waarmee je een les kan boeken, super handig. Je kan tot kort voor aanvang van de les nog boeken en als het toch niet schikt kan je tot een uur voor tijd jezelf eruit halen zonder dat het effect heeft op je abonnement. 

Vanmorgen werd ik heerlijk uitgerust wakker en besloot te kijken welke lessen er zijn; om 9:00 lig ik weer op de mat! 

Ps, materialen hoef je niet mee te nemen, alleen jezelf!
Ook heeft yoga me een leuk haakproject gegeven, ik haak yoga-sokjes voor mijn vriendin en mezelf, zo leuk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten