vrijdag 13 maart 2020

Vreemde dag

Gisteren werden er maatregelen gedeeld om het verspreiden van het Corona virus onder controle te krijgen.
Het onderwijs had mijn speciale aandacht aangezien ik daar 4 dagen per week mee bezig ben.
De mbo scholen blijven open, net als het basis- en voortgezet onderwijs. Voor het hbo golden andere regels. Mijn dochter heeft voorlopig geen college meer.
Vandaag begon als een normale dag maar toen kwamen signalen binnen dat er voor BBL studenten Zorg&Welzijn ook weer veranderingen ingezet werden. Om 15:00 was onze halve populatie naar huis...

Vooralsnog zijn we gewoon open, ik hoop snel dat er duidelijkheid komt....

In de metro en bus was het stil, in de bus mag je alleen via de achterdeur instappen. Mijn zoon deelde foto's van lege schappen in de supermarkt....

Elke dag is het afwachten wat er gebeuren gaat.... nu ontspannen met de beentjes languit op de bank.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten