maandag 26 november 2018

Toni&Guy day 2

Zoon in actie bij model Lisette
Loving the copper
Schröder in Rotterdam
Vandaag spontaan weer een dagje Toni&Guy, dit keer in Rotterdam waar mijn zoon zijn laatste trainingsdag heeft voordat hij in aanmerking komt voor de training in London bij T&G HQ.
4 modellen, 4 kleuringstechnieken.

Om 8:00 vertrokken we uit Haarlem, zijn laatste model gaat bijna naar de spoelruimte, het is net 16:00 geweest.
Wat ben ik trots op hem, hij weet zo goed wat ie doet. Voor mij klinken al die termen als wiskunde (hoofd indelen in section zus en zo) en scheikunde (zoveel procent dit en dat op zoveel cm).

Ik dacht zelf stiekem aan een 'rood'tint, Koen zei koper.
Ik ben er heel blij mee, voelt goed. Net even een broodje gehaald voor ons, natuurlijk liep ik recht op een handwerkwinkel af.

Ik zit te haken en kijk naar mijn zoon. Straks moet hij nog de theorie maken en dan hopelijk het verlossende woord!

Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten