donderdag 29 november 2018

Modellen gezocht!

Bericht van mijn zoon Koen:
Ik ben op zoek naar modellen voor de volgende kleurbehandelingen :

- licht naar donker
Hiervoor zoek ik een model met licht haar wat graag donkerder gekleurd wilt worden.

- donker naar licht
Hiervoor zoek ik een model met donker haar dat lichter gekleurd wilt worden

- Ombre
Hiervoor zoek ik een model met ongekleurd of blond haar dat graag een ombre kleuring zou willen. ( kleurverloop van licht naar donker)

- Lumi Ombrage
Hiervoor zoek ik een model dat graag een lumi ombrage zou willen ( kleurverloop van licht naar donker)

Voor het kleuren betaalt u alleen voor de gebruikte materialen, afhankelijk van welke kleuring er gebruikt gaat worden, de hoeveelheid haar en de lengte van het haar zullen deze kosten varieren tussen € 25,- en €50,-

Ik zoek voor de volgende dagen in december modellen: 6, 12, 14, 19.

De tijden zijn verschillend.

Locatie: toni&guy Haarlem

Laat hier een bericht achter, dan stuur ik je gegevens door naar Koen.

Kijk hier voor foto's van Koen's werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten