zaterdag 17 november 2018

Project Dag

Vandaag zijn we bezig geweest met verschillende 'projecten'

Als eerste heb ik het patroon uitgetekend voor de Fibonacci shawl in zwart en wit voor mijn zoon. Daarna al een paar toeren gehaakt.

Daarna kreeg ik het op mn heupen en heb naaimachine, strijkplank en -bout gepakt, Mich wakker gemaakt en toen hebben we samen de gordijnen ingekort. Mijn naaimachine was erg stoffig, zo lang was ze niet gebruikt...

Na de lunch heeft Mich mijn fiets onder handen genomen, nieuwe remblokjes, olie en een nieuwe bel en ik kan weer onderweg.

Ik ben aan een tweede haakproject begonnen, een trui voor mijzelf in Phil Country van Phildar. Lekker dik materiaal, met haaknaald 8 haak ik vasten.
Het wordt een top-down truitje met een yoke.

Vanavond gaan we uit eten met mijn schoonouders, mijn zwager en zijn vriendin.

Wat een heerlijke dag samen xx ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten