donderdag 8 november 2018

Kracht

Na een rustig weekend begon op dinsdag mijn werkweek weer. De wekker ging en ik werd wakker met een knetterende hoofdpijn en zwaar lichaam...een berichtje naar mijn manager en weer in slaap gestort...

Tot 16:00 uur heb ik liggen slapen, ergens tussendoor een beker thee drinken was de enige beweging van die dag....'s avonds ging de hoofdpijn pas liggen....om 22:00 ging ik mijn bed weer in.

Gisteren was ik nog een beetje wiebelig, mijn man zei: "Lieve schat, dit heb je ieder najaar..."
Vertrekken en thuiskomen in het donker maakt me moe, ik heb weinig eetlust omdat mijn lichaam al wil slapen....mijn energielevel zakt.

Vanmiddag heb ik medicatie genomen in de vorm van 15 minuten zonnebank-licht. De warmte en licht deden me ontspannen, ik waande me bijna op de rotsen van ons geliefde Riomaggiore.

Van mijn lieve collega C kreeg ik de volgende opdracht:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten