woensdag 11 mei 2016

Aan de bak

Gisteren weer college gehad na de voorjaarsvakantie en de neus weer op de feiten!
Ik moet flink aan de bak! 
6 vakken waarvan maar 1 schriftelijk tentamen, de rest allemaal inlever-opdrachten die er niet om liegen, pakketten vol moet je aanleveren.

Lesplannen, workshops, filmpjes, observaties, reflectieverslagen.....

Vanmorgen een goede start gemaakt met het vak Maatschappelijke Vraagstukken, hiervoor moet je twee workshops maken, ik heb het onderwerp WMO/WLZ. 
Ook de voorbereiding op de lessen die ik ga geven aan een BBL Verpleegkundigen groep krijgt vorm dankzij een collega-docent die de lessen ook geeft aan een paralel-klas. Volgende week start ik daarmee, spannend. 

Vanmiddag zijn Mich en ik lekker de stad ingegaan, nog even genieten van het mooie weer. 



Nu zitten we buiten in onze tuin, Mich  verzorgt de planten en ik lees nog een artikel voor de college van morgen. 
Fijn dagje zo x 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten