maandag 9 mei 2016

36 tinten groen

Ik heb me vanmorgen niet laten verleiden door de tuin waar volgens een bewoonster 36 tinten groen voor kunnen komen.

Direct aan tafel achter m'n laptop en de boeken was vandaag het plan en het is me gelukt. Eindelijk weer die map open en een verslag uitgewerkt. 

Alle vakken van deze periode doorgenomen en de toetsingscriteria en -data bekeken. Een to-do-list gemaakt en artikelen gelezen. In mijn agenda een planning gemaakt.



Orde en overzicht heb ik nodig anders komt de paniek om de hoek kijken. 
De komende maanden zijn al hectisch genoeg, eind mei een operatie (daarover later meer), uitsluitsel of ik aangenomen ben voor schooljaar 2016-2017 bij Roc Top en dan ook nog tentamens en afsluiting van studiejaar 1-2 bij Inholland.

Morgen weer college en weer strak aan de studie. 
Nu is het tijd voor een cappu en nagenieten van de gezellige avond met de kinderen en mijn lief, straks weer werken in de Rijp van 14:45-23:15. 
Tja, ook nog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten