zondag 29 mei 2016

Haaktherapie

Wat doe je als je romp aanvoelt alsof er een bulldozer overheen is gegaan?
Wat als je hersenen nog funktioneren als wattenbolletjes? 
Als je na een douche moet uitrusten omdat het vermoeiend is? 

Slapen, half-liggend doezelen en haken. 
Dat laatste gaat vanzelf. Alleen mijn handen doen het werk. Heerlijk. 

Studeren, lezen en de normale dingen zoals boodschappen en koken moeten nog wachten. Lopen en staan is lastig. 

Haken dus, gelukkig is daar internet en kon ik via Wolcafé katoen bestellen. 
Het is een bol Wolcafé Limited geworden met een verloop van wit naar zwart. 


Een luchtige poncho gaat het worden, voor over m'n bikini of topje en korte spijkerbroek. Flaneren op de straten en het strand van Sant'Antioco samen met mijn lief, mijn liefste vriendin Fe en haar man Bruno. 

Eerst helemaal herstellen, mijn ongeduld maakt dat lastig, ik moet niet te snel willen. Dus ik focus me op mijn haaktherapie, de rest gaat dan vanzelf. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten