dinsdag 15 oktober 2019

Opladen

Een tijdje geleden stopte mijn laptop ermee....het opladen duurde langer, zelfs met de lader aangesloten gaf ie geen reactie.

Ik gaf het op en was al aan het kijken voor een nieuwe.....totdat ik er over sprak met Denny (Meester in leer). Hij had het over een nieuwe batterij, best een prijzig geintje...

Ik ben toch maar weer gaan kijken voor een nieuwe lader...en vond een website die ze verkocht via de grote dikke blauwe dotcom.

Vandaag is ie binnengekomen en ja hoor! Mijn laptop leeft weer!
Ik kan mijn blog weer voorzien van links en foto's met onderschrift. Ik kan weer labels toekennen aan mijn schrijfsels. Heerlijk!

Ik hoop wel dat Blogger nog een tijdje blijft bestaan, de app is er al niet meer, zo jammer....ik heb al gekeken naar ander blog-platforms maar die vind ik zo saai.....

Mischien heb jij informatie over Blogger...en eventueel een platform dat op Blogger lijkt, stel dat zij wel de stekker eruit trekken.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten