zondag 10 maart 2019

Nieuwe Inkt

Na 6 jaar heb ik weer nieuwe inkt op mijn canvas en ik ben er heel blij mee en trots op.

Mijn dochter Nina had tijdens haar trip naar Praag waterverf gekocht en was hiermee aan het experimenteren gegaan. Een tijdje geleden zaten we samen aan tafel een beetje te schilderen. Tot mijn verbazing had Nina een paar prachtige gezichtjes gemaakt, met een paar streken kwamen de smoeltjes tot leven. Ik wist niet dat ze dat in zich had.....Er zat er 1 bij die mij gelijk greep en die ik direct als tattoo op mijn arm zag....lang heb ik er niet over na hoeven denken.

De artieste die vandaag haar kunsten liet zien, is een vriendin van mijn zoon. Gioia Melis werkt bij Strange Days Tattoos in Zandvoort. Het voelde gelijk goed en Gioia snapte wat ik wilde. Juist die penseelstreken wilde ik blijven zien. Gioia heeft een fijne hand en ik heb geen pijn gevoeld. Een kleine kriebel soms, maar dat vind ik stiekem wel lekker..

Ik ben er zo blij mee! Nina en Gioia; heel erg bedankt voor jullie kunstwerk! Klik op de foto's om ze in het groot te bekijken...


Tekenen en starten! 
Work in progress en rechtsonder het eindresultaat! 
Echt een artieste! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten