dinsdag 5 maart 2019

Krullen

Sinds een tijdje draag ik mijn haar 'naturale', dus in de krul.
Het heeft jaren geduurd voordat ik de mooie kant van mijn haar ging zien.

Het hebben van een kleine beurs, het niet-over-hebben-van-geld voor een goede kapper/producten en gewoon desinteresse maakte dat ik mijn haar regelmatig mishandelde met verf, bleek, tangen en onkunde.
Sinds mijn zoon kapper is bij Toni&Guy en ik een goed betaalde baan heb, kom ik bij een kapper met verstand van (krul)haren.
Daan knipt me, zoon Koen kleurt me. Krullendraagsters zoals Silvia van Angry Girl inspireren me.
Ik was mijn haar maar 1x per week, gebruik goede vochtinbrengende creme en stylingproducten van LabelM, gebruikt soms een diffuser voor die mooie spiraalkrullen.
Ik omarm mijn krullen, zorg voor ze en ze maken me blij. Nu nog het geduld om ze te laten groeien.....geduld, blijft lastig voor deze stier.....maar ik zet door en kijk ondertussen mijn ogen uit: #capelliricci op Instagram is mijn quilty pleasure...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten