zaterdag 16 maart 2019

M

Donderdagochtend voelde ik de storm al opkomen maar ik moest naar een belangrijk overleg. Gelukkig kon ik direct daarna richting huis en bed.
Al 20 jaar heb ik elke maand zo'n hormonale storm in mijn hoofd en lijf. De ene maand heviger dan de andere, afhankelijk van hoe druk ik het heb.
Medicatie kan de hevigheid verminderen maar niet wegnemen. Het beukt en dreunt, alles klinkt harder en ruikt heftiger. Het voelt alsof hete naalden in mijn hersenen worden geduwd.
Het is nu zaterdag 10:30, nu pas is de grote storm gaat liggen maar de ravage is nog voelbaar...sufheid en 24 uur kwijt zijn is niet fijn.
Vanmiddag is een reunie van de Roos waar ik 18 jaar geleden mijn loopbaan in de zorg begon. Ik doe nu nog even een dutje, dan ben ik vanmiddag misschien weer helemaal helder....

Klote Migraine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten