maandag 3 september 2018

Schooltas

Vandaag weer gewerkt na 6 weken vakantie, normaal ben ik vrij op maandag maar ik wilde een start maken. Er zijn komend schooljaar een aantal veranderingen, niet alleen in de personele bezetting maar ook qua lesmaterialen...

De eerstejaars gaan werken met digitale theorie"boeken"  met daarnaast fysieke werkboeken, de methode heet "Schooltas" van Traject V&V, ook wij docenten moeten hiermee leren werken...
We hebben deze hele week om lesmaterialen aan te passen en alles klaar te hebben als volgende week de leerlingen komen.

Voor mezelf ben ik ook een "schooltas" aan het maken maar dan van katoen...dan hoef ik niet meer te stunten met mijn armen vol spullen en ook nog ergens een beker thee...de katoen op de foto komt bij Bink Fournituren vandaan maar ik heb onlangs nog een leuke wolwinkel gevonden toen ik op jacht was naar extra materiaal voor de babydeken. Knotje.nl heeft een leuke website, snelle levering met een persoonlijk handgeschreven berichtje bij de bestelling. Voortaan weet ik waar ik eerst ga neuzen...


Schooltas voor mezelf..

Knotje.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten