zaterdag 22 september 2018

Old school Saturday

Tegenwoordig zijn mijn weekenden vrij van diensten in het verpleeghuis, studieboeken en verslagen schrijven. Ik heb echt drie dagen vrij. Vrijdagavond gaat mijn werktelefoon uit om pas dinsdagochtend aan te gaan.
Ik heb echt moeten wennen aan dit ritme maar het lukt me steeds beter.

Vanavond komt Dieter (vader-van-mijn-kinderen) bij ons eten en gaan we een tripje naar Keulen plannen, gezellig in de herfstvakantie shoppen en lekker eten. De 3 musketiers op stap.

Het eten voor vanavond is al in voorbereiding, een grote pan groentensoep staat op het menu, lekker met een worst case scenario en liflafjes. (Lees: worst/kaas plankje, brood en smeersels). Voor bij de caffè een ouderwets plakje cake en vast ook een likeurtje. Mich gaat vanmiddag nog naar de slijter of super voor de vloeibare kant van het menu.

Zaterdagse soep en cake, net als 'vroeger' met de kinderen, nu met z'n drieën.
Ik ben een gelukkig mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten