zaterdag 11 maart 2023

Stappen

Echt stappen doen we niet vaak meer. Laat van huis en door tot in de kleine uurtjes.

Sinds we op loopafstand van Haarlem stad wonen, lopen we wel meer dan we al deden. Van en naar Heemstede liepen we ook vaak, 30 minuten deed je erover om in de stad te zijn. Nu sta je binnen 15 min in de Vijfhoek.

Vandaag heb ik de route twee keer afgelegd. In de ochtend alleen, naar Pearle, Breien&Zo en kaas gehaald op de Botermarkt.
's Middags samen, weer naar Pearle, de lens was beschadigd dus een nieuwe. Daarna lekker een koffie in de zon aan het Spaarne en een biertje bij Zus in het Wapen.

Vanavond een heerlijke kom verse 'oma' soep, film en bankhangen. Toen ik net opstond stramme beentjes, niet zo raar als ik naar m'n stappenteller kijk.
Het is nu 23:18, ik lig lekker in bed. Vroeger ging ik om deze tijd ehhh 'stappen' 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten