donderdag 16 maart 2023

Scheel

Sinds afgelopen zaterdag draag ik bifocale lenzen.
Erin doen lukt prima, als ik kan zien of het een soepkom of soepbord is. Dat is uitdaging nr 1.

Eruit halen is lastiger, daar moet ik echt voor gaan zitten. Van de week werd ik onwel toen het niet lukte, van de stress.

Mijn zicht is echt beter, ik kan mijn gezicht en ogen goed zien. M'n eyeliner zit tenminste gelijk haha

Autorijden is ook fijner, ik heb het dashboard en de straatnaamborden allebei scherp.
Geen bril dragen is heerlijk.
Ik ben alleen nog niet blij met de leessterkte, die moet beter. Mijn armen zijn nu te kort…. Mijn hersenen moeten misschien nog wennen.

Zaterdag weer controle. Dat wil ik echt aankaarten van dat lezen. Het is nog niet prettig… word er scheel van….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten