dinsdag 14 maart 2023

Family Affair

Vanavond was een Open Huis op mijn school. Samen met een fijne club collega's heb ik aspirant studenten mogen spreken.

Het mooiste gesprek was met een jongedame die met haar vader aanwezig was. Tijdens het gesprek over een Bol leertraject voor dochter, werd vader ook enthousiast. Altijd fijn als de ouders ook blij worden maar dit was dubbelop.
Hij werd blij van de mogelijkheden die wij hebben voor volwassenen, ons BBL traject, voor hemzelf dus! 
Tijdens het afscheid nemen zei ik dat het gaaf zou zijn als dochter en vader tegelijk zouden diplomeren. Waarop de jongedame vertelde dat haar moeder pas haar diploma bij onze opleiding had gehaald. Toen ze haar moeders naam zei, werd ik heel blij! Ik heb hun moeder en echtgenoot drie jaar les gegeven!
Twee blije gezichten en een trotse docent stonden even in een soort bubbel, toen gingen zij de deur uit en ik vol positieve energie naar mijn collega's.
Dit was een lichtpuntje die me veel deed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten