vrijdag 14 augustus 2020

Van de haak

Ik hoop dat het tijdelijk is want als het weer wat koeler wordt krijg ik toch de haakkriebels. Niet alleen vochtige handen weerhouden me van haken maar een pijnlijke elleboog en pols. Het begon na het haken van de poezenmanden, niet zo raar want dat was echt zwaar materiaal met haaknaald 15. Ook de hoeveelheid andere projecten en heel veel computerwerk door het online werken heeft me deze pijn opgeleverd.
Aangezien het online lesgeven/werken vanaf 24 augustus ook nog volop door zal gaan -de besmettingscijfers gaan weer omhoog, juist nu onder jongeren - geef ik mijn arm nu rust. Echt even niet haken en achter de laptop. Soms een kort blogje op mijn mobiel maar that's it!

Kan me niet veroorloven dat ik niet kan werken en zou het vreselijk vinden om te moeten stoppen met haken....

Nou, hou je haaks dan maar!

1 opmerking: