dinsdag 25 augustus 2020

Schooljaar 20-21

Gisteren was de Startevent van het nieuwe schooljaar. Een online programma, te volgen op locatie of vanuit huis. Ik koos voor het eerste, wilde mijn collega's even zien. Dat is deels gelukt, vandaag hebben we onze eerste online vergadering, dan 'zie' ik hopelijk de meesten.

In het schoolgebouw zijn looproutes, pijlen en borden geplaatst. Bij ieder lokaal aangegeven hoeveel personen binnen mogen met net zoveel tafels in toetsopstelling. Grote groepen worden in 2en gesplitst, de docent geeft eerst de ene helft les, daarna de andere. Veel richtlijnen om besmetting te voorkomen, over 2 weken geef ik voor het eerst in deze situatie les, ben benieuwd. Vooralsnog heel veel online en thuiswerken. Ik heb mijn 'kantoor' ingericht maar pas om 9:00 ga ik starten.
Eerst onze 12 weken oude meisje aandacht geven, ze zal regelmatig in 'beeld' komen want ze is nog erg speels en knuffelig.
Ik hoop dat ik alle studenten weer in 'beeld' krijg. Dat online leren is echt een uitdaging voor sommigen die een gezin hebben of niet de middelen om online les te volgen.
Schooljaar 20-21, hoe zal ik op jou terugkijken??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten