woensdag 7 augustus 2019

Zelfzorg

6 weken vakantie, ik moet er nog steeds aan wennen.
De eerste 3 vliegen voorbij, fijn samen vrij met mijn lief en 2 van de 3 in ons geliefde Italië.
Week 4 is dipweek en net als vorig jaar regenachtig. Alleen thuis en somber weer maakt sombere gevoelens bij me los. Tijd om daar wat aan te doen!

Eergister een hele dag met mijn kleine vriend F doorgebracht, dat was heerlijk, hij begint lekker te kletsen en op zijn gemak bij me.

Gister naar opticiën EyeCare, mijn tas zit vol brillen; leesbril, lees-zonnebril, zonnebril. Ben er klaar mee, heb een varifocus aan laten meten en een gaaf montuur uitgezocht, over 2 weken is ie klaar! Volgend zomer misschien mijn zonnebril aan laten passen...

Vandaag was ik naar Nicolet voor een pedicure en gezichtsbehandeling, echt zo fijn!
Een stukje zelfzorg pur sang!

Week 5 en 6 nog te gaan, Haarlem Jazz staat nog op het programma en verder hoop ik nog op wat zomerse dagen, dan ga ik samen met Ilja (Leonard Pfeijffer) naar het strand!

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten