donderdag 1 augustus 2019

Back to...

We zijn weer thuis, we hebben onze geliefden een omhelzing gegeven, de was is bijna weggewerkt en we hebben 'ons' Haarlem weer gezien.
Morgen gaat manlief weer werken, ik mag nog even ontspannen.
Komend (school)jaar zal weer anders zijn want nu gaat Michèl de schoolbanken in bij de Hogeschool van Amsterdam. Hij gaat bedrijfskunde studeren, heel spannend allemaal. We zullen een nieuw ritme moeten zoeken want zijn collegedag is de zaterdag en daarnaast werkt hij nog ploegendiensten. Ik ben nu al trots op hem!

Wat mijn schooljaar gaat brengen wil ik nog even niet weten dus mijn laptop, agenda en werktelefoon liggen weggestopt ergens.

Vanavond en morgen genieten van mijn dochters aanwezigheid, binnenkort afspreken met zoon. Maandag oppassen op mijn kleine vriend F en samen met hem en zijn ouders eten. Verder ga ik werken aan de tassenset van Joni en andere haakprojecten, rommelen in huis en genieten van wat er verder nog komt de komende 3 weken.

Fijne vakantie nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten