woensdag 28 augustus 2019

Dress up

De zomer in Nederland is wisselvallig. Het is hier niet raar om tegelijkertijd een paraplu en zonnebril bij je te hebben als je op pad gaat.

Een flexibele mindset en garderobe zijn dan ook erg handig in ons land. Een grote kast zou daarbij fijn zijn maar helaas is ons huis vrij klein. Het werd laatst zelfs een Tiny House genoemd. De kast dus, die heb ik. Maar ik heb ook een grote stoffen koffer onder ons bed. Daar zitten nu mijn echte winterkleren in, naast echte zomerkleren zoals korte broeken en bikinis.
Vorige week heb ik alles weer uitgezocht, kast en koffer. 'In between' items in de kast, 'die draag ik niet meer' items in de kledingbak-zak en de rest onder het bed.

1 soort item kwam ik heel veel tegen.... ik hoor je denken: schoenen! Eh ja, daar heb ik ook een aardige collectie van maar die bedoel ik niet...

Ik heb het item dat ik bedoel in lang, kort, dun, dik, effen, met bloemen, stippen, strepen. Lange mouw, korte mouw, mouwloos. Sexy, stoer, praktisch, geschikt voor juf en rocker...

Yep, jurken! Ik heb er minimaal 20.... yes, I like to dress up! 😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten