zondag 23 oktober 2016

Weekrol

Als docent had ik herfstvakantie, als student een studeerweek, als verpleegkundige een volle werkweek, als moeder was ik model en als bride-to-be vormgever van onze trouwkaarten. Als partner had ik trek in cake. 

Zo veel rollen in één persoon. 

Aan m'n leerlingen heb ik even niet gedacht, de inlevertentamens zijn klaar en zitten in de digitale brievenbus van Inholland. Nu blokken voor de schriftelijke toets over 'Diversiteit'. 

Met een minimale bezetting maar gezellige collega's 5x4 uur gewerkt in De Rijp. Hard gewerkt en soms gemopperd maar het was ook wel gezellig. 

Mijn kinderen heb ik deze week 1x gezien, het weinige went, ons contact is beter dan ooit. Koen was mijn kapper bij zijn stage, Nina kwam fijn bankhangen en eten bij ons. 

Onze 'Save the Date' kaarten zijn bijna klaar. In januari gaan ze op de post. Leuke handgeschreven kaarten zijn het, ben er best trots op. 

Nu ga ik genieten van koffie en cake, die mijn lief heeft gekocht. Studieboek ligt op schoot, af en toe ff een stukje lezen....

Fijne 'normale' week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten