dinsdag 23 augustus 2016

Weddingplanner

Over een kleine 300 dagen gaan we trouwen. 
Er zijn al een aantal dingen geregeld zoals datum, tijd, trouw- en feestlocatie, gastenlijst, muziek en Mich heeft zijn trouwpak al laten aanmeten. 
Ook de uitnodigingen komen van de grond, die schrijf ik zelf. 
In januari gaan we aan tafel met de eigenaar van onze feestlocatie om afspraken te maken omtrent eten en drinken. 

Ik heb ook eindelijk iets ondernomen op het onderwerp ' wat trek ik aan?' 
In Cagliari kijken voor een jurk is niet gelukt, ik heb ook geen zin in chique bruidswinkels met pastijden en gedoe. En waar ik de deur uitga met een consessie en lege bankrekening. 

Ik heb namelijk een duidelijk beeld van wat ik wil. 

Dat beeld ga ik binnenkort visueel maken bij Weird Closet. Zij maken bruidskleding geheel naar wens en maat. 
En zitten ook nog eens hier in de regio, ideaal! 
Ik krijg er weer zin in! Vanmorgen ook weer bezig geweest met de uitnodiging en we hebben nu duidelijk welke foto erop komt. In januari gaan de 'Save the Date' kaarten de deur uit! 
Spannend hoor! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten