dinsdag 16 augustus 2016

Ambtenaar

De eerste verandering is een feit. 
Ik ben net thuis van mijn laatste 'verplichte' nachtdienst volgens mijn huidige contract dat per 1 september omgezet wordt. 
Per 01-09-2016 ben ik een 'flexer' voor 8 uur per week. 
Dit houdt in dat ik per maand 32 uur krijg uitbetaald maar niet verplicht ben iedere week 8 uur te draaien. Ik mag die uren spreiden of bundelen, als ik maar aan de jaaruren kom. 
Van roosteraar Marijke krijg ik de 'openstaande dienstlijst' gemaild en ik vul in wanneer ik werken kan. Ik zit niet meer aan een etage vast maar mag ook diensten op andere etages werken, graag zelfs, zie ik ook eens andere bewoners en collega's en de diensten worden gevuld. Het gaat meestal om diensten van 4 uur in de ochtend, vind ik juist lekker, ik ben een ochtendmens en zo heb ik de middag voor de studie!

Nachtdiensten komen sporadisch voor, dat vind ik heeeleeemaaal niet erg! 
Ik ben er meestal door van slag, beetje jetlag krijg ik ervan. 
Heerlijk dat ik er vanaf ben! Jippie! 

Nog een paar volle diensten te gaan, 5 dagdiensten nog in de laatste weken van augustus, het aftellen begint nu echt!


Ik ga nu gauw naar bed, vanmiddag naar de Browbar en kapper en zoonlief komt bij zijn moeder eten, gezellig! 

Fijne dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten