dinsdag 21 juli 2020

Rust en regelmaat

De vakantie is begonnen en zo is ook de rust gekomen. Normaal zouden we nu in Riomaggiore zijn dus dat is even vreemd. Even zoeken naar invulling van de dagen thuis. 

Ik probeer elke dag iets aan beweging te doen. naast 2x per week yoga bij Glow yogastudio, doe ik op de andere dagen een work-out of ik ga wandelen of fietsen. In Italië zwemmen en wandelen we elke dag, dat missen we wel. 

Ik sta elke dag rond dezelfde tijd op en eet regelmatig en gezonder. We zitten veel in de tuin, Mich met een boek of mobiel, ik haak wat en lees een beetje. In de middag even op het terras of aan de bar bij Zus en de dag is weer om.

Het is wennen....

Binnenkort gaan we een paar dagen naar Valkenburg, we hopen niet dat het virus daar weer de kop opsteekt zoals in Spanje en België. We houden het nieuws goed in de gaten. Op de laatste dag daar halen we Lily op, een klein zwart poezedametje van 10 weekjes oud. Zij zal ook zorgen voor regelmaat, rust niet zozeer maar ik heb er zin in....

All for now.....have a nice day! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten