vrijdag 3 juli 2020

Bijnaaaa

Nog 1 studentloze week en dan vakantie!

Deze week stond in het teken van diploma's.
In de kantine was alles ruim opgezet voor de uitreiking. 1 gast per examenkandidaat mocht mee. 'Spelden' mocht niet door ons gedaan worden, een hand of knuffel ook niet.
Verder was het net zo ontroerend en bijzonder, misschien juist wel meer.
Deze studenten hebben hun examens in de 'vuurlinie' gedaan en gehaald!

Maandag waren de Bol studenten aan de beurt, woensdag mijn BBL groep, gister en vandaag ook een BBL groep. Ja, iedere groep een eigen dag, had ook wel iets.

Nu verzadigd, moe maar supertrots naar huis, laatste dag op De Klencke van dit schooljaar. 24 augustus mag ik weer, hopelijk dan nog iets normaler en met echte studenten om me heen.

Nog 1 week werken, nieuwe studenten plaatsen, administratie wegwerken en materiaal klaarmaken voor komend schooljaar.

Dit was een raar half jaar...
ik ga ff mijn ogen dichtdoen en meedeinen met het ritme van de bus, met mondkapje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten