dinsdag 16 april 2019

Waterclovertop

Van mijn lieve collega C kreeg ik het patroon, het komt uit PompomMag die zij vaak besteld.
Het materiaal is RicoDesign Essentials Cotton Glitz nummer 004. Een antraciet/diepblauw met subtiel glittertje. De halslijn en schouders heb ik aangepast omdat ik het patroon niet mooi voor elkaar kreeg.
Het was al een flinke klus om de afkortingen te vertalen, de amerikaanse zijn weer anders dan de engelse en nederlandse... fijn...

Ik ben blij met het resultaat!
Nu ben ik weer bezig met 4 projecten; een dekentje, een gestreept truitje voor mijn kleine grote vriend F, een zwarte jurk en een bonte grannysquare vest/jurk voor mezelf. Tussendoor heb ik ook nog een ibiza-stijl tasje gehaakt voor Joyce d'r verjaardag.

Lekker bezig....zodra een project af is van bovenstaande lijstje mag ik weer materiaal kopen, ik weet al wat; hennepdraad, niet om op te roken maar voor een 'rieten' strandtas voor Riomaggiore!

1 opmerking: