woensdag 27 juni 2018

Kralen en franjes

Na die injectie van eergisteren had ik meer last dan daarvoor...slecht geslapen en daardoor maar gewerkt tot 14:00. Vandaag hopelijk minder last...

Gelukkig was gisteravond bij thuiskomst mijn bestelling binnengekomen. Na een paar jaar heb ik weer kralen besteld bij CreaDream om weer leuke projecten uit te werken...ook heb ik een project afgerond. Dat laatste gaat vandaag gegeven worden.

Het is een leuke tas in boho-stijl gebaseerd op het patroon van makeanddocrew.com dat ik vond op Pinterest.

Ik heb zwart en bont katoen gebruikt, gewoon random opgerold om een verrassend effect te krijgen.
Het bestaat uit 2 granny squares en 2 halve granny squares. Wel heb ik de onderste helft met een dichtere steek gehaakt zodat er ook kleinere spullen in kunnen.

Hieronder een sneakpeak van een project met kralen...meer zeg ik hier nog niet over......
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten