zaterdag 23 juni 2018

Creativiteit

Sinds ik niet meer ieder vrije minuut in de studieboeken hoef te duiken, merk ik dat mijn creativiteit weer gaat toenemen.
Haken deed ik altijd wel ergens tussendoor maar er zijn niet echt grote projecten uit mijn handen gekomen. Hoofd vol en lijf moe was lange tijd mijn excuus...

Sinds het slagen voor de opleiding heb ik kwasten,verf, (haak)naald,draad, kralen en papier in mijn handen gehad.

Een gehaakt truitje voor mezelf is bijna af, laatst nog een zonnehoed voor een vriendin gemaakt en nu bezig met een cadeautje voor een collega. (Na het geven zal ik de foto delen)

Vandaag kralen besteld om nog meer cadeautjes te gaan maken. Heb weer zoveel inspiratie!

Mijn maaksels krijgen een label met mijn logo, ElouiseS.
Vanaf nu heet mijn blog hetzelfde als mijn logo omdat schrijven ook een creatieve uitlaatklep is voor mij.

Cadeautje nodig voor een dierbare? Iets leuks voor jezelf? Kijk dan op de pagina "Mijn Haaksels" voor inspiratie en laat een berichtje achter met je wensen, liefs E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten