donderdag 14 juli 2016

In de bonen

De moestuinbakken staan weer vol ondanks een langzame start en aarde dat aan vervanging toe is. 

In de ene bak staat knoflook, vorig jaar al geoogst in juli, nu zijn de bollen nog klein dus laten we ze maar staan tot na onze vakantie. 

Dit weekend gaan we wel de sperciebonen oogsten en nuttigen. 
Ik had er niet veel meer van verwacht maar er hangt toch een klein maaltje aan. 


De tuinbonen groeien goed, na Sardinië zal Michèl die kunnen eten, ik pas. 
Heb ze wel eens geproefd maar nee...



De tomatenplanten doen het sinds hun verhuizing naar een kas ook goed, misschien dat mijn dochter, die in ons huis logeert, de eerste bloesem ziet. 

Het echte aftellen is begonnen, mijn lief moet nog 1 nachtdienst. Komend weekend staat in het teken van opruimen en inpakken, bij mijn schoonouders langs gaan en een borrel bij de Flap. 
Vandaag komt mijn meisje buurten en heb ik een BBQ bij RocTop, maandag ga ik met mijn zoon mee als hij zijn eerste tattoo laat zetten. 

Ik ben nu al 'in de bonen' maar dan positief! 

Fijne dag! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten