maandag 11 juli 2016

Genen

Altijd heb ik gedanst, als klein meisje op de muziek van de film Grease, ook al snapte ik niet dat die vrouw met krullen en het zwarte strakke pak ook Sandy was. 

Later 'danste' ik bij de majorettes van Drumband de Volharding. Geweldig die pakjes! Een paar geleden heb ik nog een batôn gekocht, lekker twirlen in de tuin. 

Tijdens het stappen had ik genoeg aan geld voor entree, een cola en wc. En stond ik uren achter elkaar op de vloer. 

Tijdens mijn zwangerschap van Koen heb ik ook nog regelmatig staan swingen, dat heeft invloed gehad. 
Als 10 jarige stond mijn zoon heerlijk te dansen tijdens de disco van de camping in Spanje. 
Gisteren hebben zoonlief en ik de dansvloer (zandvloer) van festival Thuishaven flink onveilig gemaakt. 



Heerlijk dansen in de zon met mijn mooie lange zoon. Veel gepraat ook! 
Het was heerlijk om dit samen met hem te doen en zeker voor herhaling vatbaar! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten