zaterdag 30 mei 2020

Wind of Change

Onrust, slecht slapen en slecht eten.
Voel me net zoals in de 2de week van de 'lockdown'.
Alles was anders, de dagen stonden ineens op z'n kop.
Op zoek naar een nieuw ritme. Dat heb ik nu, de dagen bij H op kantoor zijn zo vertrouwd en normaal, alsof ik er al jaren werk.
Ook sociaal veranderingen en verdieping in relaties. Ik heb voor mijn gevoel een hele familie erbij gekregen doordat ik in een andere wereld werk.

Afgelopen week kregen mijn collega's en ik toestemming om komende week het schoolpand te betreden zodat we de examendossiers op orde kunnen maken. Twee dagen tussen 11:00 en 15:00 uur. Planning wie wanneer komt, welke student er komt.... alle spontaniteit is weg.

Ik ben blij dat die dossiers in orde gemaakt kunnen worden maar er zoveel onzeker.... hoe gaat onderwijs er na de zomervakantie uitzien. Over 6 weken begint die al...
Werken we dan weer volledig vanuit het schoolpand? Hoeveel fysieke les en hoeveel digitaal les?
Hoe bieden we praktijkles aan?

Ik moet loslaten, meebewegen, een molen bouwen... ik zal blij zijn als de wind weer gaat liggen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten