zondag 3 mei 2020

Kopje fietsen

Vanmiddag een klein rondje gefietst. Mich moest naar zijn werk dus ben ik meegefietst tot Santpoort Noord, daar de Wüstelaan af, langs Boschbeek richting Bloemendaal. Zonder route gewoon gaan.. lekker. 
Tot ik bij 't Kopje van Bloemendaal kwam, mijn lijf vond dat iets minder lekker maar in de juiste versnelling kwam ik toch boven zonder af te stappen! Klik op de link om te snappen waarom ik blij was met mezelf 😁


Ik ging daarna richting de Zeeweg maar die was me te druk, veel gezinnen met bakfietsen en stellen op elektrische fietsen. Dus snel er weer af en richting Verspronkweg, achter het station langs naar het Spaarne. Die ben ik afgereden richting Heemstede. 

Het was maar 1,5 uur op de pedalen, toch genoten en sproetjes gekweekt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten