maandag 16 december 2019

Feest

Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen....

Slingers genoeg de komende tijd en ik heb er zin in! 

Gisteren zijn we al begonnen met een eerste kerstmaal, mijn schoonmoeder kwam bij ons. We zijn even naar de kerstmarkt in het dorp geweest, helaas tussen de regen door...
Daarna genoten van een worst-kaas scenario met onze nieuwe wapens en heerlijk eten. 

Vandaag ga ik met mijn dochter naar mijn moeder, kerstcadeau mee! We gaan er een gezellige dag van maken. In januari gaan zoon en ik nog een keer, gezamenlijk was niet te plannen. 

Zondag hebben we ons jaarlijkse pre-christmas met de vriendengroep, foute kersttrui is dit jaar verplicht.
Maandag gezellig eten bij de lieve ouders van ons oppaskind F. Zal weer dikke pret worden! 

1ste kerstdag eten we met ons gezin bij de vader-van-mijn-kinderen in zijn nieuwe huiskamer.
2de kerstdag gaan wij met z'n 2tjes uit eten bij Toujours, geen kerstmenu maar gewoon lekker eten!, Daarna vast nog even naar Zus&Mich van het Wapen. 

Oud en Nieuw vieren wij weer in de Toneelschuur; Fête des Têtes heeft als thema Roaring Twenties, we "pakken" weer helemaal uit dit jaar! 

Slingers genoeg dussssss

Henny

Kaas"wapen"

Moeder en zoon

Worst"wapen"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten