zondag 10 november 2019

Toni & Guy Rozengracht

Gisteren was ik bij mijn zoon in de salon op de Rozengracht in Amsterdam. Sinds 1 november werkt hij samen met nieuwe eigenaresse Noami aan een frisse start voor deze salon. 

De salon is gevestigd in het souterrain van een pijpelaar, een lang en smal pand. Rechts staan de stoelen, links langs de muur een lange bank. Achterin twee wasbakken en nog meer stoelen.

De wanden zijn bedekt met baksteentjes,het plafond is laag, je krijgt het gevoel in een pand in Rome te zijn. Ik vind het een fijne plek. 

Nadat Konrad en ik alles besproken hadden ging hij aan het werk, we gingen voor een stoer grijs! Ik heb ondertussen allerlei kleuren al gehad behalve grijs. Stiekem komt dat al door dus ooit kan ik het laten uitgroeien. Ondertussen kleuren we lekker verder en volg ik mijn zoon in zijn avontuur. 

In de salon gebruiken ze oa producten van Authentic Beauty Concept

Ga naar Toni & Guy Rozengracht voor alle details. Volg de salon op Instagram @toniandguyrozengracht 

Sfeerbeeld van de salon
Colourtechnician Konrad in action en eindresultaat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten