woensdag 6 november 2019

Caffè to Go

Vanmorgen was ik iets verlaat, wekker vergeten te zetten...
Toen ik mijn fiets vastmaakte, reed achter me lijn 346 langs. Geen haast dus, over 7 minuten komt de volgende.
Ik dacht aan koffie en mijn blog over de Tempeliersstraat en het prachtige pand op de hoek waar ooit de Ierse Pub zat en later Storing.

Ik dacht weer aan koffie en zei in mezelf hoe fijn het zou zijn als er een klein tentje zou zijn waar je vanaf 7:00 uur terecht kan voor een caffè al bar en een cornetto....net als in Rome of op de Zuidas.

Nog 3 minuten moest ik wachten toen ik ineens zag dat bij de halte een Victor komt, Victor's 2 Go! Coming soon!

Ik hoop dat ze dan ook om 7:00 open gaan.... ik hou je op de hoogte!

Verder hoop ik dat gemeente Haarlem de Tempeliersstraat een opknapbeurt geeft, het is namelijk echt een forensenpunt de stad in en uit. Daar valt echt nog wel wat leuks te doen....

Nu zit ik in de bus, zo op de Zuidas maar een caffè halen....

Victor's 2 Go 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten