maandag 2 september 2019

Put on your dancingshoes...

Al een tijdje zoek ik een fysieke uitlaatklep, aangezien mijn werk en hobby vooral hoofdwerk zijn.
Ik heb van alles voorbij zien komen qua sport en beweging maar het sprak me niet aan..

Het liefst wil ik iets met dans, stijldansen viel af want Mich en ik lopen niet alleen contra qua werkuren, ook ons ritmegevoel strookt niet.
Een danspartner zoeken vind ik ook niets..

Buikdansen, biodanza, streetdance...hmmm nee

Toen vond ik op de website van dansschool Schröder Zumba! Yes!
Ik heb al eerder zumba gedaan en hou ervan!

Ik zet even wat dingen op een rij:
Zumba helpt me om het speklaagje rondom taille en rug kwijt te raken. Jaren geleden had ik na 4 lessen al resultaat, nu wel ff ouder dus...

Zumba helpt me om 'uit mijn hoofd' te komen. Lekker fysiek bezig zijn na een volle week werken.

Zumba is energiek dansen! En laat ik nou vreselijk veel van dansen houden!

Iedere zaterdag om 10:00 bij Schröder dus. Heerlijk vroeg en dichtbij.

Ja, ik heb me ingeschreven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten